Vår dag!

Kvällen den 19 oktober 2001 gick jag ner till krogen med några kompisar. Var inte alls sugen på att gå ut men kompisarna övertalade mig. Kvällen var trevlig, vi drack gott och snackade, klockan slog 01.00 och det var dags för oss alla att gå hem. Väl utanför krogen kommer en kille fram och börjar snacka med mig och mina tjejkompisar och bjuder med oss på efterfest hem till Jimpa. "Jaha ja...javisst" hör vi en annan kille säga...och det är Jimmy. Promenaden hem till Jimmy var mycket trevlig. Vi pratade en del, tog en kisspaus i busken tillsammans (på varsin sida om busken, få inga andra tankar nu). Båda var vi lite berusade. Jimmy berättade högt och tydligt inför alla, "Ella hon är min". Tihihi...det var väl lite charmigt. 
Kvällen/natten fortsatte hemma hos Jimmy. Det kom mer folk, det spelades bra musik och vi hade det trevligt. Jimmy ville ha mer tid själv med mig så han ropa in mig till sovrummet. Vi pratade en massa, kramades och då möttes våra läppar för första gången. Vi bytte nummer och jag gick hem med min vänner. Där och då trodde jag att det var slut. En trevlig kväll helt enkel, inget mer med det. En söt kille men intresserad var jag inte redan då.
Dagen efter får jag ett sött sms då han kallar mig lilla grodan. Gulligt! Vi träffades igen och igen. Och nu idag bor vi ihop, är förlovade och har en underbar son tillsammans. Firar 8 år tillsammans och 2 års förlovning idag. Jag älskar min Jimmy så enormt mycket. Han är en underbar pojkvän/sambo/fästman och pappa till vår Emil.  

Se hela bilden

Ikväll ska vi ut och äta på vår restaurang, Romana Trattoria. Emil blir hemma med sin moster.

Träffades den 19 oktober 2001, förlovade oss den 19 oktober 2007 och kanske blir det även bröllop den 19 oktober år 20?? ;o)


Kommentarer
Postat av: Viola

aaw, så gulligt :D

2009-10-19 @ 17:44:18
URL: http://viella.blogg.se/
Postat av: Ia

...o Ia blir tårögd som vanligt...

2009-10-21 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0