Sjukstuga

Vi är sjuka.

Det började med att Emil fick torrhosta i söndags och sen feber. Hostan blev sedan slemhosta och lilla älsklingen fick 40 graders feber. Febern är borta, men nu rinner den tjockt gul/grönt snor istället och hans vänstra öga är rött. Hostan är kvar och han visar att han har ont i halsen när han hostar.

Jag vaknade igår med smärta över bröstet och ont i ryggen. När jag tog på mig deo gjorde det hemskt ont i armhålan. Började få torr/rethosta. Några timmar senare hade jag feber. När Jimmy kom hem kunde jag äntligen gå och lägga mig en stund. Började må illa och spenderade timmar i badrummet i går kväll/natten. Det var som att öppna en kran både upp och där nere. Idag mår jag bättre i magen men har feber och hostan är jobbig.

Jimmy frös så inatt, han hade garanterat feber. Nu sover han och har sovit sen 10.

Vad är det vi åkt på? Influensan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0