Som ett tecken från ovan

Idag har vi åkt runt och besökt våra släktingar som tyvärr inte finns hos oss längre. Tycker alla helgonahelgen är så mysig på sitt sätt. Vi lägger en extra tanke till nära som gått bort, tänder ljus, umgås och äter en god middag. Det är så otroligt fint med alla ljus som lyser i mörkret.  

Till middag åt vi helstekt rostbiff, klyftpotatis och bea. sås. Vi pratade om allt från himmel och jord. Emil berättar om hur kul han hade i lekparken med sin kusin Max. Sen tystnar han. Vi pratar vidare och då avbryter han oss och säger högt och tydligt "AIK,AIK". Haha vi fick oss ett gott skratt och det kan inte betyda annat än att AIK vinner imorn. Som ett tecken från ovan.

MEN...när Emil görs i ordning för natten och sitter på toaletten för att kissa säger han "Blåvitt,blåvitt".

Aaah...Vad ska nu detta betyda?

Min son skrämmer mig.

Men visst vinner AIK imorn!?!

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med min underbara Jimmy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0