Whiskystång?

Har hittat min absoluta favorit sida.

Jag är barnsligt förtjust i godisremmar. Älskar marknader där de säljer det ena och det andra. Då hittar man alltid ett stånd med remmar. De salta remmarna är gudomliga. Utanför gröna lund är en säker plats för remsugna som jag. 
Men nu behöver jag inte vänta tills nästa grönanbesök eller marknader.

http://www.polkapojkarna.se/shop/

Vill beställa nu på en gång. Bestäler kanske en polkagris också. Låter det inte gått med Turkisk pepparstång, sur jordgubbstång eller en whiskystång kanske? Nej, whiskystång är inget för mig.


 


Kommentarer
Postat av: Ia

...säger bara polkagodis....kommer att passera Gränna i april, ska kanske handla lite....

2009-03-09 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0