Lurad?

Jag är så lättlurad. Fast jag vet ju inte om jag blivit lurad men jag är nog alla försäljares drömkund. "Ja det låter bra", "Ok", "Javisst". Det där med att säga nej är inget jag kan. Nu har jag gått med på att byta till Telenor. För ett fastpris i månaden får jag ringa och messa hur mycket jag vill. Det finns väl ett tak på det med men jag kommer garanterat inte upp till det. Dessutom kommer jag få en ny mobil av dem. Det tackar jag inte nej till. Och som vanligt så uppfattar jag inte allt de säger när de ringer. Så vilken telefon jag får det vet jag inte. Blir en överraskning. Måste nu ringa till Tele2 och be om en slutfaktura. Som Telenor betalar åt mig. Allt låter jättebra men någon hake finns det nog.



Trevlig helg alla!


Kommentarer
Postat av: Kickan

fAN.. då ringer inte jag mer till dej =(

bra för dej men dåligt för mej...buhu...



vad får du för lur?



pussokram

2009-03-06 @ 14:52:24
URL: http://dendarkickan.blogg.se/
Postat av: Ella

Oj d frågade jag inget om. hmm....kostar d mycket att messa oxå. du får väl ringa/mess å jag ringer upp dig.

2009-03-06 @ 15:08:59
Postat av: Ia

...men vad är det fasta priset per månad...

2009-03-06 @ 19:13:22
Postat av: Ia

...jag vet Ella, tror att jag slängde ca 10 klockor när jag tömde mitt nattduksbord.....

2009-03-07 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0