Långt lov, långt inlägg

Det vart ett långt sportlov för oss. Och det har varit så skönt att bara vara hemma och mysa. Vi har varit iväg till badhuset, lunchat med Kickan och Max, besökt öppna förskolan, lekt med våra kompisar Liza och Neo, besökte "Rum för barn" i kulturhuset, åt för första gången på Chutney. En vegetariansk restaurang med mycket god mat och man får mycket mat för pengarna. Lite halv sunkigt men charmigt ändå. Toalettrummet var klätt med klistermärken med budskapet att äta kött är mord. Det känns lite olustigt. Tur det att Emil är så liten och inte kan läsa.


Renoveringen går framåt. Min underbara Jimmy är så duktig. Han kämpar på här hemma varje kväll. Hans farbror kommer och hjälper till så ofta han kan. De spacklar, slipar, målar osv. Det blir så fint. Alla tre sovrummen är klara. Nu återstår hallen och vardagsrummet med kök. Börjar smått se slutet. Som tidigare känt långt bort. För er nyfikna som vill se vår fina och snart klara lägenhet är välkomna över.  



Kameraladdaren är fortfarande nerpackad i någon av alla kartonger. Så till min besvikelse så har jag inte kunnat fotografera på mycket länge. Om jag ändå visste i vilken kartong den ligger. Men det blir till att gå igenom alla kartonger i helgen.



Hann ta några bilder i badhuset innan kameran dog. 



Min lilla badgroda. =)


Kommentarer
Postat av: Kickan

hihihi...sötis..



oj tänk va många kladdkakor du måste baka nu.. :P

2009-03-06 @ 14:42:34
URL: http://dendarkickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0