Emil messar

Haha...

Emil har en förmåga att skicka iväg mess till folk i min telefonbok. Han får sitta och leka med min mobil. Ja! Jag vet att jag får skylla mig själv om jag låter han leka med min telefon. Jag råkar lägga mobilen i Emil höjd och han är snabbt framme.


Och så igår upptäckte jag att han skickat iväg ett mess ... till Angelica. En tjej som jag inte har någon kontakt med idag. Emil trycker och trycker och får iväg tomma mess. Men Angelica fick då inget tomt mess, utan Emil skickar iväg en bild på sig själv. 

Haha...
Hur lyckas han med det?! 

Angelica om du läser. Emil ville nog bara visa hur söt han är. =)


Kommentarer
Postat av: Ia

...han är så duktig farmors lilla gullegris...

2009-03-07 @ 18:58:13
Postat av: Kickan

haha klockrent.. =)

2009-03-08 @ 00:01:55
URL: http://dendarkickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0