Vad är det?

Jag är galet trött. Vad är det för fel?
Jag jobbar och har en son som vaknar flertal gånger om nätterna. Där har vi felet. En stor eloge till er föräldrar som har fler barn och jobb att sköta. Som det ser ut idag så dröjer det länge innan Emil får ett syskon.



Nu ska jag snart bege mig ut i det här trista vädret. Jimmy ska åka upp med Emil till bvc. Nu har Emil varit mjölkfri i två veckor och inte har det blivit någon förbättring med hans mage eller sömnen. Jimmy ska upp och prata med barnmorskan och kräva ett pricktest. Vi vill veta om det är någon form av allergi och visar det inget så kan vi utesluta att det är allergi som Emil har. Men vad är det som stör han så? Han har även en röd torr fläck på sin högra kind, som han haft några veckor. Vi smörjer med fet salva men den vill inte försvinna. Kan det vara ett tecken på någon allergi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0