Väck inte den björn som sover

Så här tidigt var det länge sen jag var uppe. Vaken vid den här tiden brukar jag för visso vara men då ligger vi kvar i sängen och myser.

Sitter och väntar på att mitt dagbarn ska komma. Vill inte väsnas för mycket, mina älsklingar ligger och sover. Man väcker inte den björn som sover. Nä men det är lugnast för mig om Emil sover en stund till.

Vår lägenhet är alldeles för stökig för att ta in någon hit. Det är kartonger överallt. Sen är det mest Emils leksaker framme. Vill helst inte att dagbarnen leker med hans saker. För tänk om de går sönder. Är det någon som ska ha sönder sakerna så är det självklart Emil själv. Vi ska äta frukost och gå ut om en timme så vi hinner inte med att leka så mycket ändå.

Nu står de utanför och jag ska ner och öppna.



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0