Helg =)

Nu är det fullt upp här hemma. Börjar närma sig vår flyttdag. Det är kartonger överallt. Men ändå så känns det inte som om vi packat ner något. Vill se resultat.

Vi byter vår trea till en fyra. Mer plats för oss tre, våra två katter och alla dagbarnen. Jag älskar och stormtrivs i vår första gemensamma lägenhet. Men det är tyvärr för trångt. Så sista januari går flyttlasset.



Jo då, hos tandläkaren gick det bra och jag "slapp" betala. Abonnemanget täcker även akutbesök. De fyllde igen hålet och gjorde om en gammal lagning. Tandläkaren tyckte den var så fult gjort så han ville snygga till det. Det var väl snällt gjort men mer pina för mig. Idag har jag faktiskt ont i den tanden. Det ilar så när jag tuggar. Hoppas det går över annars blir det ett till besök där. Jag är inte alls förtjust i att gå till tandläkaren. Det gör ont och det låter så obehagligt från deras maskiner.


"Gratis" tandvård och kläder till Emil. Gick in på Polarn o Pyret och handlade en keps, tre tröjor och ett par byxor. Det blev en del men det var ju så billigt. =)



Min första arbetsvecka är slut. Tack och lov så var det en kort vecka. Jag är så trött och Emil stökade mer än någonsin inatt. När ska han lära sig att sova om nätterna?

Nu ska jag njuta av helgen tillsammans med min underbara familj.


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Annette

Trevlig helg.

Ser fram emot en rolig inflyttningsfest.

Många kramar till er.

2009-01-09 @ 21:22:07
Postat av: Ia

Visst är det härligt att handla på REA, man riktigt känner hur mycket pengar man tjänar....

2009-01-09 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0