Trevlig helg

Det var ett tag sen jag skrev. Och humöret här hemma är så mycket bättre nu.
Vi får flytta! Svenska Bostäder ringde upp oss och hade trevliga nyheter. De hade tittat igenom vårt ärende igen och såg att jag faktiskt bott i en av deras lägenheter tidigare och nu är det helt okej för oss att flytta. Vi ifrågasätter inte deras beslut denna gång.
Vi är så glada. Vi har satt igång med packningen igen och nu är det en enda röra här hemma. På fredag skriver vi kontraktet och på lördag flyttar vi.


I lördags var vi och bowla med hela min familj. Det var en julklapp från min mamma. Vi är några stycken när vi träffas alla, "bara"  20 stycken. Bowling i en timme och efter det bjöds det på god mat och dryck. Och gissa vem som vann över alla. JAG! =) Det gick jättebra för mig, trots att det var ett år sen jag bowla sist. Låg på High Score listan bra länge den kvällen. 

Bjuder på några bilder från lördagen.


 Emil kommer blir grym på bowling. Fixar redan greppet. =)

 Jag är så bäst! =)


Tack snälla mamma för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: farsan

just serie

2009-01-26 @ 19:53:33
Postat av: Ia

Bra Ella....du e bäst, spelade inte Jimmy...såg honom inte på listan, hihi, gick inte så bra, eller?Gu va söt han är, Lilleplutten

2009-01-26 @ 19:55:16
Postat av: M

hihi, va roligt tjejerna i topp : )

2009-01-27 @ 07:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0