Mycket gjort

Vi har varit riktigt duktiga idag. Kläderna är rena och dammet från golvet borta. Jag har rensat "jobbpärmen" och plockat fram inför morgondagen.
Vi ska träffa dagmammorna borta vid lekis klockan nio och dit kommer även mitt dagbarn. Hon gick hos mig innan Emil föddes så där behövs det ingen invänjning. Vi känner varandra väl och har även setts många gånger under tiden jag varit ledig. 


Dags att laga lite middag och fixa ihop morgondagens lunch. Jag har som nyårslöfte att äta nyttigare så det blir en avokadosallad till lunch hade jag tänkt. Till middag ikväll får det bli lax och potatis.



Fick hjälp med städningen =)


Kommentarer
Postat av: Kickan

men va gott.. =) där e han grymt lik jimmy ju...har aldrig sett det tidigare.. sötnöten ;)

2009-01-06 @ 18:13:03
URL: http://dendarkickan.blogg.se/
Postat av: Kickan

lycka till första dagen på jobbet...lycka till emil första dagen hos dagmamma.. pussåkram

2009-01-07 @ 06:57:44
URL: http://dendarkickan.blogg.se/
Postat av: Yvve

Vad stor han har blivit! Vad söt han är :D Tänk att det redan gått ett år, grattis i efterskott. kram

2009-01-10 @ 19:51:07
Postat av: Ella

Åh Yvve gu va gla jag vart när jag såg att du hittat hit =) hur e d me dig? kram

2009-01-10 @ 20:56:27
Postat av: Yvve

Jo det är bara bra, hur är det med dig och lilla familjen? Hur känns det att börja jobba igen? Hoppas att allt går bra :)

2009-01-11 @ 18:19:58
Postat av: Ella svarar Yvve

Det är bara bra me oss och d e inte för hemskt att jobba. men vem vill inte stanna hemma istället för att jobba. jobbar du nu gumman. eller e d fortfarande skolan? kram

2009-01-11 @ 20:16:16
Postat av: Yvve

Jo, så klart :) Blir klar med skolan i slutet av januari, sen blir jag arbetssökande :/ men kommer att gå några extra kurser samtidigt som jag letar jobb. kram

2009-01-11 @ 21:08:33
Postat av: Ella svarar yvve

du är så duktig. är riktigt avis på dig som orkar plugga. vi kanske kan ses nåndag. kram vi hörs

2009-01-12 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0