Max på promenad

Om två timmar ska jag hämta upp min syster Kickans lilla Max. Hon får inte sova mycket för Max håller henne vaken om nätterna. Tänkte låta henne få sova några timmar och ta Max på en promenad. Antagligen kommer hon inte kunna sova något. Ja ni vet, separationsångesten! Men lite vila och egentid det behöver Kickan.


Kommer gå runt i området så vi har nära hem ifall han vaknar och är hungrig. För någon mat kan jag inte erbjuda han. =)



Tar med mig Madde så jag får lite sällskap och så kan hon hjälpa mig att dra Emils vagn.


Ser inte så roade ut, våra gossar =)



Kommentarer
Postat av: Kickan

inte påtvingat :P

2009-01-10 @ 11:07:25
URL: http://dendarkickan.blogg.se/
Postat av: Ia

Jag ler Ella, Emil är så grymt lik Jimmy ibland.....

2009-01-10 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0