Mima = mera

Usch vad kallt det är ute nu. Så fort jag kommer utanför dörren fryser jag så det värker i mig. Emil han tycker inte heller om kylan. "Kall" säger han när han fryser.

Emil är ju bara för söt när han pratar. Han är faktiskt riktigt duktig på att prata. Det är ju förstås inga meningar än som han säger, men en massa ord. Båda tydliga och otydliga ord. 
Nu står han i köket och säger "Noonoo". Så nu är det dags att laga mat till familjen. 

Träffade en kompis som hastigast idag när vi var ute och gick med barnen. Nu får det inte gå ytterligare två år innan vi ses igen. 

Kram!
 


Kommentarer
Postat av: Kickan

vem vem vem ??

2009-02-19 @ 23:38:56
URL: http://dendarkickan.blogg.se/
Postat av: Kickan

ah det förstod jag ju :P ...men inte var det 2 år sen?

2009-02-20 @ 10:26:54
Postat av: Kickan

oj... herregud va den har gått fort.. nu har han iaf fått se Emil =)

2009-02-20 @ 22:36:30
URL: http://dendarkickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0